środa, 10 lipca 2013

Od Amber "Ponowne spotkanie" CD. Merc

Mając już miejsce w watasze oraz zapewnioną ochronę mój towarzysz postanowił rozejrzeć się po okolicy.
O dziwo był on o wiele bardziej zaradny i mniej bojaźliwy ode mnie (...)
- Idę na łąkę. Chodź ze mną! Poznasz kogoś nowego. - oznajmił radośnie
- Co? Ja i inne wilki?!
- Jak chcesz. Jakby ktoś przyszedł to będziesz tu SAMA. - powiedział szyderczo
Bez chwili namysłu szybko za nim podreptałam.
Po krótkiej chwili znaleźliśmy się na łące (...)
Ja ostrożnie usiadłam na opustoszałym kopcu termitów i przyglądałam się bawiącym nieopodal młodym wilczkom.
Vaporeon niezdarnie wdrapał się na wysokie drzewo w poszukiwaniu pokarmu.
- O Amber! - usłyszałam nagle wołanie jakiegoś wilka
Zobaczłam kilka metrów przed sobą szczeniaka w dwóch odcieniach zieleni - był to Merc.
- C-cześć... - pisnęłam nieśmiało

<Merc, dokończysz? =D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz